Selamat Datang ke

pusat sehenti ibu dan anak


Mayangsarikids on Instagram

Instagram

ORDER FORM

Name:
Email Address:
Mailing Address:
H/P No:
I want to Make an enquiry Make an order
Enquiry / Order Listing:
Form provided by Freedback.

21 October 2015

TUNGKU BESI & SARUNG HERBA

nak tak berpantang secara tradisional walaupun berada di bandar?


Set tungku besi ini disertakan dengan sarung tungku berherba agar memudahkan ibu-ibu bertungku.

Sarung Herba tersebut telah di masukkan sekali berbagai herba terpilih dan ibu berpantang tidak perlu lagi bersusah payah mencari daun-daun kayu.
Berfungsi untuk:

Menaikkan PERANAKAN
Mengecutkan RAHIM
Melancarkan perjalanan darah
Mengeluarkan LENDIRAN dan darah nifas
Mengeluarkan ANGIN dalam badan
Melancarkan aliran SUSU IBU
Memecahkan darah HAID/NIFAS
Melegkan sakit PERUT
Meredakan MIGRAIN
Menghilangkan sakit PINGGANG/BELIKAT/KAKI

Bahagian yang digalakkan untuk bertungku:

- perut / bahagian bawah ari-ari
- belikat / belakang badan
- bahu / tengkuk
- tapak kaki / tumit / betis / peha

Berminat? Whatsapp 0173432015

19 October 2015

BENGKUNG MODEN


BENGKUNG MODEN (BENGKUNG MAMA)

MUDAH
CEPAT 
SELESA


Dengan kaedah Zap On dan ‘Double Flap’ akan dapat membantu ibu-ibu selepas bersalin berbengkung dengan mudah, cepat dan selesa juga tak perlu lagi susah payah dan bazir masa untuk ikat tali bengkung.

Jadi dapatlah anda kembali langsing dan kurus selepas habis berpantang 44 hari seperti anak dara.

BENGKUNG MODEN  dapat membantu anda menjimatkan masa juga dapat mengembalikan bentuk badan menawan seperti anak dara.


Apakah kelebihan memakai Bengkung Moden berbanding bengkung biasa? 

Hanya Zap-Zap sahaja tanpa perlu mengikat tali.
Mudah dan cepat, tak sampai 3 minit untuk di pakai.
Kemas dan boleh diketatkan mengikut keselesaan.
Fabrik yang selesa dan tidak panas.
Boleh pakai selama 24 jam sehari semasa dalam pantang kecuali waktu mandi.
Boleh dibasuh tanpa menjejaskan fabrik.
Sesuai dipakai oleh ibu yang bersalin secara pembedahan atau 'ceaserean'.

Bengkung moden ini memang memudahkan ibu2 berpantang seorang diri. 
Zap zap je dah siap berbengkung, 

ORDER / PERTANYAAN
WHATSAPP: 0173432015

16 October 2015

INTENSIVE TONING LOTION (NAWAL)




NAK KURUS? NAK RAMPING SELEPAS BERSALIN?
INTENSIVE TONING LOTION mempunyai ciri ciri yang selamat utk digunakan dan fleksibel dengan pelbagai tujuan!! Ianya
🌸Tidak panas
🌸Tidak hangat
🌸100% selamat utk ibu menyusu
🌸100% selamat utk ibu berpantang
🌸Tidak melekit
Ia mampu
🌻Melawaskan sistem perlawasan
🌻Membuang toksin melalui pembuangan .
🌻Menyingkirkan lemak .
🌻Selesa dan tanpa anda sedar, losen ini sedang memecahkan lemak degil dalam tubuh anda!!.
.
Sapu rata pada kawasan berlemak anda. Biarkan losyen betul betul meresap Bagaimana cara guna?
🌸 pakai 2 kali sehari, pagi dan malam
🌸 Jika anda pakai pd & malam, esok bangun pagi terus perut rasa nak membuang. Ia sangat berkesan! Membuang toksin dan lemak anda!
🌸 Banyakkan minum air seeloknya air suam.
🌸 Jauhkan ais dan air batu
.
RASAI KESAN YANG HEBAT HANYA DLM MASA SINGKAT!
Harga : RM42 sm, RM45 ss
Whatsapp : 017-3432015


TESTIMONI Intesive Toning Lotion?

15 October 2015

MINYAK KELAPA DARA D'AURA


Takut nak bersalin ? 
Takut jahitan yang banyak ? 
Jalan lambat bukak ? 
Trauma dengan pengalaman yang lepas ? 
Taknak kena operate lagi ???



Minyak Kelapa Dara D’Aura 

• 100% semulajadi tanpa sebarang campuran
• Lebih jernih berbanding prduk VCO jenama yang lain
• Kualiti buah kelapa yang terpilih dari aspek saiz dan isinya
• Menggunakan teknik “cold press” tanpa pemanasan haba
• Ratusan testimoni yang diperakui oleh pelanggan
• 100% Halal dan mengikut piawai GMP

Ibu hamil di sarankan untuk amalkan pengambilan Minyak Kelapa Dara As-Syifa' bagi membantu proses memudahkan bersalin dengan izinNYA.. .
.

Antara sebab ibu hamil perlukan MKD As-Syifa' adalah 


+ Memudahkan proses bersalin

+ Mengelakkan kelahiran bayi pramatang
+ Merawat masalah sembelit dan masalah kekejangan
+ Menghilangkan masalah stretchmark yang hodoh
+ Merawat masalah alahan yang teruk
+ Memberi khasiat kepada baby dalam kandungan
+ Menambahkan susu ibu dalam badan
+ Mengurangkan kesakitan ketika bersalin
+ Kesihatan ibu akan lebih mantap
+ Masalah HB low dapat diatasi
+ Masalah Diabetes ketika hamil dapat diatasi
+ Masalah Keputihan dapat dipulihkan
+ Proses meneran begitu mudah sekali
+ dan macam-mcam lagi kelebihannya .

Cara Pengambilannya

+ MINUM MKD As-Syifa’ satu sudu pada waktu pagi dan petang selepas makan.
+ Kegunaan luaran, boleh disapukan pada perut, peha & punggung utk elakkan stretch mark
+ Boleh juga disapukan pada betis & kaki utk elakkan kekejangan dan rasa tegang
+ MKD disapu dan urut pada kawasan perineum supaya kawasan tersebut lembap dan lembut

KANDUNGAN BERAPA BULAN BOLEH AMALKAN? TIADA KESAN SAMPINGAN KE?

Minyak ni boleh diamalkan dari awal kehamilan lagi. Tiada kesan sampingan kerana minyak ni 100% semulajadi diproses tanpa haba dan bahan kimia.

MACAM MANA NAK ORDER?


WHATSAPP 017-3432015


HARGA?


1 Set : RM79 sm, RM86 ss (2 Botol) (200ml)

Kos penghantaran PERCUMA!


Untuk mendapatkan kesan yang TERBAIK disarankan
mengambil 2 SET untuk rawatan secara total.

Sesuai untuk diamalkan seisi keluarga.


TESTIMONI MINYAK KELAPA DARA?

13 October 2015

NATURAL ROSE WATER (NAWAL)




NATURAL ROSE WATER 
disyorkan buat anda yang alami masalah berikut
.
✔Kulit wajah yang sering kering
✔Kulit yang berminyak
✔Kulit kusam tidak bermaya
✔Pori kulit kasar dan terbuka
✔Sunburn pada tepi wajah disebabkan aktiviti lasak/ terdedah lama pd sinaran matahari
✔Rambut kasar
✔Rambut kusut
✔Rambut sukar diurus
✔Tona tak sekata pada leher/ lengan akibat sinaran uv
✔Pening mencari produk semulajadi utk alas make up
✔Pening mencari produk utk menjadikan make up anda lebih tahan lama pd wajah

Kini tidak lagi!
Natural Rose Water yang diperbuat daripada kelopak bunga rose segar dari negara Bulgaria kini mampu membantu anda!

Dapatkan kesan yang cepat dan kulit kembali segar dalam masa singkat!

Dengan khasiat terhebat rosehips dan vitamin c, Natural Rose Water adalah produk mesti ada dalam almari solek anda semua!

Untuk penjagaan kesihatan dan kecantikan kulit anda 💖. Pakai Nawal Confirm Cantik!

Cara penggunaan:
Hanya perlu titiskan sedikit ke atas tapak tangan anda dan terus tepukkan secara perlahan menggunakan jari jemari ke kulit dan rambut.

200 ml = 3 bulan penggunaan. Jimat dan berbaloi baloi.

Sesuai untuk kanak kanak berusia 6 tahun ke atas

Harga : RM50 sm, RM53 ss

PATI MINYAK SERAI WANGI (NAWAL)



Pati Minyak Serai Wangi

Ianya adalah 100% pati asli herba serai wangi yg diproses diambil minyaknya sahaja. Pati Minyak Serai Wangi sangat sesuai untuk kegunaan di butik dan spa kecantikan untuk rawatan mandian aromaterapi. Khasiatnya merangkumi untuk luaran dan juga dalaman.

Antara Kegunaannya:

1. Digunakan utk mandian aromaterapi. Hanya perlu titiskan 2-3 titis ke dlm bath tub/ baldi yg berisi air suam atau air ais. Lg elok kalau dicampur dgn herba mandian azzahra.

2. Bau serai wangi dapat membantu menenangkan minda dan mengurangkan tekanan

3. Berguna untuk dibuat minyak urut untuk seluruh badan
.
4. Dapat membuang angin

5. Dapat menghalau serangga

6. Sebagai 'home air freshener
.
7. Untuk membuat pes param dan pilis dengan mencampurkannya dgn Bedak Panas Syifa. Juga sesuai untuk dibuat pes lulur untuk kehalusan kulit anda.

8. Bersifat antiseptik dan sangat berkesan mematikan jangkitan kuman.

Cara Penggunaan: .
.
🌸Titiskan 3-4 titis pati minyak serai wangi ini ke dalam baldi/ buth tub yang telah diisi dengan air suam-suam kuku
.
🌸Untuk haruman bilik, anda titiskan 3 titis ke dalam bekas pot pouri yang telah dicampurkan dgn sedikit herba mandian azzahra. Lilinkan di bawahnya utk terus naikkan aromanya ke segenap ruang.
.
🌸Untuk urutan badan, campurkan 3 titis pati minyak serai wangi bersama minyak urut daripada jenis lain. Campuran ini akan menjadikan minyak urutan anda lebih banyak lebih lebih licin. Khasiat serai wangi tetap tidak berkurang walaupun anda mencampurkannya dengan minyak daripada jenis lain.

Kandungan: 10 ml

Harga: 
RM32.00 sm, RM35.00 ss

HERBA MANDIAN AZZAHRA (NAWAL)

Buntu mana nak cari daun2 herba segar utk mandian dalam pantang??? 
badan letih2 dan lemau??
ketegangan otot??
stress??
badan berbau dan kerap berpeluh??



Herba Mandian Azzahra

Kandungan: 🍃13 jenis herba dan rempah ratus terpilih. Diperolehi daripada ladang orang asli.
Juga termasuk garam bukit.

Khasiat:
Menyegarkan badan ibu, membuang angin, mempercepatkan proses penyembuhan luka lepas bersalin, meringankan badan, mewangikan badan.

Sesuai untuk:
- Herba sauna dan tangas
- mandian ibu yang sedang hamil
- mandian harian ibu dalam pantang
- wanita atau lelaki yang ingin lancarkan aliran darah dan mengurangkan tekanan.
- Terapi rendaman kaki untuk masalah kaki letih, kebas dan membuang toksin
- Mandian menaik seri buat bakal pengantin

Cara guna:
Rebus 4 sudu herba ke dalam periuk dengan air penuh. Rebus hingga menggelegak atau lebih kurang 15 minit. Herba 4 sudu tersebut boleh diulang guna 3 kali. Hanya perlu rebuskan sahaja dan tapis airnya.
.
🌸 1 pek besar ini berat 300 gm. Ia boleh tahan digunakan selama 2 bulan untuk mandian dan boleh disimpan lama. Tutup rapat bagi mengelakkam herba dari dimasuki angin.


Harga: RM50.00 sm, RM53 ss

FEMININE WASH MANJAKANI (NAWAL)

RIMAS DENGAN KEPUTIHAN?
Miss V berbau & gatal?
Segan dengan suami sebab keputihan?




FEMININE WASH MANJAKANI membantu anda atasi semua masalah ini!

Hanya perlu guna 1 kali sehari pd setiap hari dan 2 kali sehari semasa period, In shaa Allah semua masalah yang menakutkan anda dan menghantui suami anda akan hilang selamanya !

1 botol boleh tahan 3 bulan penggunaan.

Boleh guna untuk ibu hamil, pakai pada usia kandungan 7 bulan

Dengan haruman strawberi menambah keyakinan anda. 🍓🍓🍓
.
Harga: RM32 sm, RM35 ss

BEDAK PANAS SYIFA (NAWAL)

Ada mommies yg mencari 

param?
 pilis ?
dan lulur ? 

Ibu hamil tentu sedang cari 3 produk ni kan. 
Wajib dilakukan masa dlm pantang.




.
Nawal Herbal Beauty ada keluarkan 1 produk, yang menggabungkan 3 fungsi penting berkenaan. BEDAK PANAS SYIFA. apa itu bedak panas syifa? 
.
Kegunaan: 
Berfungsi untuk 3 dalam 1; lulur, pilis dan param. Berkesan untuk menghaluskan kulit, menghangatkan badan dan mengelakkan serangan angin semasa dalam tempoh berpantang. Ia juga mampu mengurangkan kegatalan pada kulit.
.
Bahan Herba: 
Ketumbar , Kunyit, Adas Pedas, Halia Bara, Jerangau, Serai Wangi, temulawak , tahi angin , kedaung dan lain-lain.
.
CARA GUNA
.
Param: Ambil 2 sudu Bedak Panas Syifa dan campurkan dengan sedikit air kosong dan 2 titis Pati Minyak Serai Wangi. Lumurkan campuran tersebut ke perut dan peha anda. Setelah itu bolehlah memakai Bengkung Ibu.
.
Pilis: Ambil satu sudu sahaja dan campurkan dengan sedikit air kosong dan Pati Minyak Serai Wangi, kemudian sapukannya ke dahi.
.
Lulur: Amalkan setiap hari semasa anda mandi. Sapukan sedikit sahaja ke tempat kulit yang kasar, di perut dan di celah peha. Penggunaan setiap hari mampu menjadikan kulit anda lebih halus dan lembut.
.
Kandungan: 100 gm - boleh digunakan untuk 40 hari berpantang jika hanya diguna untuk param dan pilis.
.
Harga: RM29.90 sm

=================================================================

Penggunaan lulur dgn Bedak Panas Syifa dicampur dengan Pati Minyak Serai Wangi mampu nemecahkan lemak tepu anda juga. 


Caranya? .

Lulur kulit anda pada bahagian yg berlemak dan gosok lama-lama sehingga berpeluh. Bukan sahaja mampu menghaluskan kulit, membuang sel kulit mati, menanggalkan lekatan mitgnyak pada pori kulit, malah mampu membakar lemak juga! Semuanya kerana kandungan herba yang digunakan...in shaa Allah berkesan utk anda.

SET TUNGKU IBU

ANDA DAH NAK BERSALIN?
DAH BELI SET TUNGKU DAN SARUNG HERBA?

Tak payah susah2 cari batu sungai & daun2 herba.. 
sarung tungku dah siap ada herba didalamnya. 

cuma perlu panaskan tungku besi, kemudian masukkan kedalam sarung herba.

siap untuk bertungku... mudahkan!


Berpantang cara Tradisional dengan TUNGKU BESI+SARUNG HERBA

CARA ORDER :  WHATSAPP 017-3432015

► Kini reka bentuk tungku LEBIH PRAKTIKAL & bersifat MUDAH DIGUNAKAN seiring peralihan zaman moden.

TUNGKU BESI & SARUNG HERBA ini senang dibawa ke mana-mana. Walaupun konsepnya dimodenkan, tetapi ramuan herba tradisional masih dikekalkan

SARUNG HERBA
adalah kain belacu yang didalamnya telah dimasukkan daun-daun kayu HERBA TERPILIH dan dijahit kemas.

Dengan Sarung Herba ini, ibu boleh bertungku pada bila-bila masa dengan mudah, lebih cepat dan sgt2 selesa.

KELEBIHAN SET TUNGKU BESI & SARUNG HERBA

✔lancarkan perjalanan darah
✔membuang lendiran darah kotor
✔mengelakkan bentan
✔mengecutkan rahim (wajib digunakan oleh ibu lepas bersalin sehingga 40 hari)
✔menaikkan peranakan
✔ berkesan utk kurangkan sakit senggugut
✔lancarkan period
✔melegakan rasa lesu & sengal2 badan
✔membuang angin

- Biasanya darah nifas mengalir lebih lancar selepas bertungku.
- dapat menghangatkan badan ibu
- mengecutkan urat yang kembang
  
CARA GUNA

✔ Panaskan tungku besi diatas api PERLAHAN selama 20 minit
✔ Padamkan api 
 Rehatkan tungku selama 5 minit
✔ Kemudian masukkan tungku ke dalam sarung herba. Ikat tali dan sedia diguna. Mudah kan!

✔ Cuba dengan tapak tangan sebelum meletak ke badan anda. 

Bertungku di perut, peha, kaki dan belakang. Tekan dengan lembut ke badan anda. Haba dari batu tungku menyebabkan otot rehat dan memperbaik peredaran darah.

► pastikan api TIDAK terlalu besar dan tungku TIDAK terlalu panas.. 
► tungku yg TERLALU PANAS boleh menyebabkan SARUNG HERBA TERBAKAR
► JANGAN BASUH sarung herba
► simpan semula sarung herba di dalam bekas tertutup/plastik jika sudah benar2 sejuk utk tahan lama








BENGKUNG ZIG ZAG


Bengkung zig zag pilihan ibu berpantang

Pilihan saiz adalah mengikut ukuran pinggang:

SAIZ BENGKUNG - PINGGANG
Size M : 26 - 32 inci
Size L  : 33 - 37 inci 
Size XL  : 38 - 43 inci 

LABUH BENGKUNG : 18 inci

CIRI-CIRI BENGKUNG
- Mempunyai 2 tali bagi memudahkan proses berbengkung
- Bengkung ini dijahit menggunakan kain tebal yang berkualiti tinggi dan kain berwarna gelap di bahagian hadapan untuk mengelakkan kelihatan kotor selepas memakai sapuan barut di perut dan mudah dibersihkan
- Mudah digunakan sendirian tanpa perlu bantuan orang lain.

TIPS BERBENGKUNG


- Dilakukan dalam tempoh 44 hari selepas melahirkan anak.
- Perlu dipakai setiap hari sekurang-kurangnya 5 jam sehari
- Banyakkan minum air kosong ini bertujuan memudahkan proses perkumuhan bagi membuang toksin-toksin dan juga lemak-lemak dalam sistem badan
- untuk mendapat ikatan yang kejap, sila pakai bengkung sambil baring dengan kaki lurus dengan bantuan orang lain

KENAPA PERLU BERBENGKUNG?

- Untuk menurunkan berat badan
- Memperbaiki sel-sel kulit yang telah mengembang serta mengeleber semasa mengandung
- Mengelakkan perut menjadi buncit
- Membentuk kembali badan terutama kawasan perut yang telah berkembang akibat hamil.
- Merampingkan kembali pinggang kepada bentuk asal
- Mempercepatkan perut terasa `penuh` bagi mengelak terlebih makan.

CARA ORDER : WHATSAPP 017-3432015

sila nyatakan SAIZ apabila membuat tempahan

Ketika dalam pantang bengkung seelok-eloknya dipakai sepanjang masa dan hanya ditanggalkan ketika mandi. Ianya mula dipakai dari hari ke-4 sehingga habis tempoh pantang atau seberapa lama yang anda kehendaki selepas tempoh pantang. Sebaik-baiknya anda mempunyai 2 helai bengkung agar dapat menukar bengkung untuk membersihkannya. Kebersihan amat penting agar tidak timbul masalah lain seperti kegatalan atau kerengsaan pada kulit.

Pemakaian bengkung yang kemas dan kejab dapat membantu mengembalikan bentuk badan ke bentuk asal dengan lebih cepat. Ia juga dapat mengekalkan posisi yang baik terutama bagi ibu-ibu yang menyusu anak. Biasanya mereka akan duduk dalam posisi yang tidak betul. Baik untuk menyokong tulang anda kerana selepas bersalin berat tidak lagi ditanggung oleh tulang belakang anda. Selain itu, ia juga menyokong dan menguatkan otot-otot abdomen yang lemah akibat regangan ketika mengandung.

Sebelum berbengkung, boleh sapu dengan lotion yang sesuai bagi mengecutk

BEDUNG FLANNEL







Bedung Flannel

✔ Material: 100% kain cotton flannel-sangat lembut untuk bayi
✔ Saiz lebih besar, 96cm x 96cm (38 inci x 38 inci)
✔ boleh dibuat selimut atau alas tilam
✔ Jahitan kemas

★ Membantu bayi anda tidur dengan lena dan tidak mudah terkejut dengan bunyi bising.
★ Membantu bayi anda merasa selamat seperti berada di dalam perut ibunya
★ Mudah dicuci dan cepat kering.
★ Kelihatan lebih cantik kerana ianya didatangkan dalam pelbagai warna dan corak

Cara Menjaga Bedung

✔ Buat pertama kali, basuh bedung dengan mengasingkan dari dibasuh dengan pakaian lain. Hal ini kerana, sifat cotton flannel adalah, warnanya akan luntur buat pertama kali kerana sifat semulajadi flannel yang dibuat daripada 100% kapas tulen.
✔ Bedung kain flannel akan menjadi lembut selepas di basuh.
✔ Seboleh-bolehnya, basuh bedung menggunakan tangan bagi menjaga jangka hayat bedung tersebut.

CARA ORDER : WHATSAPP 017-3432015



02 October 2015

BOTTLE HUGGER - HELLO KITTY

BABY BOTTLE HUGGER- Sarung botol susu

✔ Boleh juga djadikan soft toy utk anak2
✔ Sangat comel dan membantu mengekalkan susu baby sentiasa suam
✔ Memudahkan baby untuk pegang
✔ Boleh basuh 
✔ Sesuai untuk baby - toddler (6 bln ke atas)

CARA ORDER :  SMS / WHATSAPP 017-3432015

 HELLO KITTY
==============================================

BARUT BAYI



Terdapat 2 jenis barut:

a) BARUT PREMIUM GUGU: 
★ boleh mix tali & zap
★ size barut: 19" x 6"
★ material : kain cotton lembut seperti baju bayi



b) BARUT FLANNEL
★ boleh mix tali & zap
★ size barut: 19" x 6"
★ material: depan - cotton flannel, belakang - cotton putih

SILA KLIK pada LINK di bawah untuk memilih kod barut ---->

01 October 2015

KINETIC SAND


Tingkatkan daya kreatif anak anda!
Produk terbaru dari teknologi Sweden!

APA ITU KINETIC SAND?

Campuran 98% pasir & 2% polimer organik.
Mudah melekat antara satu sama lain & senang dileraikan.
Tidak perlu campur air langsung.
Bebas gluten, bebas kotoran & bebas habuk (bebas alergi)

 KELEBIHAN PRODUK?
Membantu merangsang perkembangan kemahiran fine motor.
Permainan open-ended & non-directed play.
Tidak melekat di tangan.
Sebagai terapi sensori.

Sesuai untuk kanak-kanak berumur 3 tahun dan ke atas.
Berat 1kg

Dapatkan HARGA PROMOSI sekarang!!!!
STOK TERHAD!!!

CARA ORDER
[✔] SMS / WHATSAPP 012-6577807

BARUT GANTUNG

✔ Sesuai untuk bayi 4 bulan sehingga 1 tahun atau apabila bayi sudah pandai meniarap dan merangkak atau bagi ibu-ibu yang ingin mengekalkan pemakaian barut.
✔ Material cotton flannel 
✔ 3 tali di kiri dan kanan barut supaya pemakaian lebih kemas 

✔ Digunakan untuk menutup dada dan perut bayi bagi mengelakkan sejuk dada atau kembung perut.

Cara memakai - dengan mengikatkan dua tali di belakang leher bayi seperti memakai "bib" dan dua tali lagi diikatkan di belakang pinggang bayi.

CARA ORDER : SMS / WHATSAPP 017-3432015


30 September 2015

BANTAL BABY (BANTAL KARIPAP)


BANTAL BABY - PELBAGAI CORAK MENARIK

Senang dibawa Kemana-mana & Bayi anda Pasti selesa
  • Sesuai untuk New Born - 2 thn 
  • Material: Cotton 100% , Isian Fiber (Homemade)
  • Cute
  • Jahitan Kemas
  • Boleh di cuci

CARA ORDER :  SMS / WHATSAPP 017-3432015


sila nyatakan KOD apabila membuat tempahan


 

Mayangsari Kids © 2009 by NC